Louisiana konstmuseum – erbjudande om medlemskap

Som medlem i Svalövs konstförening har du möjlighet att köpa medlemskap till ett lägre pris.

Konstföreningen vid Svalövs kommun i samarbete med Sveriges Konstföreningar kan erbjuda medlemmarna i konstföreningen en attraktiv medlemsförmån.

Till Louisiana i ett helt år för specialpris, se Karin Mamma Anderssons omtalade utställning, fri entré för dig samt en gäst, 200 event, 10 % i butik och café samt 4 x Louisiana katalog/magasin). Du får dessutom en av Karin Mamma Anderssons populära affischer fritt (värde SEK 243 – 270).

Erbjudande: Medlemmar i Konstföreningen vid Svalövs kommun kan köpa medlemskapet Louisiana Klubben 1 +1 för DKK 490 = SEK 670 (normalpris SEK 810). Du köper Klubbkortet till specialpris direkt vid ankomsten på Louisiana och får din affisch. Uppge kod: SOMMAR21

Om museet
Louisiana i Humlebeck utanför Helsingör är museet för alla konstälskare. I sommar visar de bl a Karin Mamma Andersson (till 10 oktober 2021), den första utställningen med en levande svensk konstnär på museet, och den uppmärksammade amerikanske konstnären Arthur Jafa (till 31 oktober 2021) som fick Guldlejonet på Venedigbiennalen 2019. Dessutom samlingen och den vackra skulpturparken med utsikt över Öresund. Som medlem i Klubben har du alltid fri entré, 10 % rabatt i restaurangen och i den populära designshopen. Hem till dig får du medlemstidningen 4 gånger per år. Med 1 + 1 kortet kan du alltid ta med dig en gäst fritt på ditt besök på museet.